• ماده 4

ـ مسئولیتها در ارزیابی کیفی مناقصه‌گران

الف ـ ارزیابی کیفی مناقصه‌گران در مناقصات دو مرحله‌ای از سوی دستگاه مرکزی و یا به تشخیص وی بر عهده کمیته فنی ـ بازرگانی و در مناقصات یک مرحله‌ای از سوی مناقصه‌گزار و یا به تشخیص وی بر عهده کمیته فنی بازرگانی می‌باشد. این وظایف عبارتند از:

  1. بررسی کفایت و تأیید گزارش شناخت.
  2. تعیین معیارهای ارزیابی و وزن آنها.
  3. تأیید مفاد استعلام ارزیابی.
  4. امتیازدهی به متقاضیان در خصوص هریک از معیارهای ارزیابی
  5. ارزیابی نهایی مناقصه‌گران و تهیه فهرست کوتاه مناقصه‌گران صلاحیتدار برای دعوت به مناقصه محدود.

(اصلاحی بموجب اصلاح آیین‌نامه اجرایی بند « ج» ماده (12) قانون برگزاری مناقصات 1386)

ب ـ مسئولیت تهیه استعلام ارزیابی کیفی بر عهده واحدی می‌باشد که به سفارش وی مناقصه برگزار شده است.

تبصره ـ در صورتی که از خدمات مدیر طرح استفاده شود، می‌توان به تشخیص بالاترین مقام دستگاه مناقصه‌گزار مسئولیتهای موضوع بندهای « الف» و « ب» این ماده را بر عهده مدیر طرح قرار داد.

پ ـ در صورت ضرورت، سازمان باید دستورالعملها، استانداردها و راهنمای ارزیابی کیفی مناقصه‌گران را تهیه، بهنگام و در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات منتشر کند.

[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه اجرایی بند « ج» ماده (12) قانون برگزاری مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/executive-regulations-of-the-law-on-holding-tenders/” button_color=”#eba837″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *