-
ماده3
ـ مسئولیتها و نقشها
الف ـ مسئولیتهای کارفرما در خرید خدمات مشاوره میتواند شامل موارد زیر باشد:
- 1ـ اجرای تمهیدات خرید خدمات مشاوره (موضوع ماده «4» این آییننامه),
- 2ـ تصمیم گیری درباره تجدید فرآیند خرید خدمات مشاوره,
- 3ـ مستندسازی و اطلاع رسانی خرید خدمات مشاوره,
- 4ـ انجام تمام مراحل خرید خدمات مشاوره ساده,
- 5 ـ انعقاد قرارداد مشاوره.
مسئولیتهای هیئت انتخاب مشاور در فرآیند خرید خدمات مشاوره میتواند شامل موارد زیر باشد:
- بررسی کفایت و تأیید گزارش شناخت
- ارزیابی کیفی مشاوران و تهیه فهرست کوتاه, شامل:2ـ1ـ تأیید مفاد استعلام ارزیابی کیفی (RFQ)2ـ2ـ تعیین معیارهای ارزیابی کیفی و وزن آنها2ـ3ـ امتیازدهی و ارزیابی کیفی مشاوران2ـ4ـ تهیه فهرست کوتاه و صورتجلسه ارزیابی کیفی
- تأیید مفاد درخواست پیشنهاد (RFP)
- ارزیابی فنی پیشنهادها
- گشایش پاکتهای فنی و قیمت
- ارزیابی مالی پیشنهادها و تعیین مشاور منتخب
- تصویب شرایط انحصار
تبصره ـ در صورتی که از خدمات مدیر طرح استفاده شود, میتوان مسئولیتهای جزء «3» بند « الف» و ردیفهای 2ـ1 تا 2ـ4 جزء «2» بند « ب» را به مدیر طرح واگذار کرد.
پ ـ مسئولیتهای سازمان در خرید خدمات مشاوره عبارتند از:
- تهیه و ارایه فهرست مشاوران صلاحیتدار با ذکر رشته, زمینه تخصصی و پایه صلاحیت,
- تهیـه و ارایه فهرسـت بلـند مشاوران صلاحیـتدار برای مـناقصات مـحدود در رشتههای مشخص شده.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=” متن کامل آییننامه بند « هـ» ماده (29) قانون برگزاری مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%80-%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87-29-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1/” button_color=”#02b108″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]