• ماده3

ـ فرایند مستندسازی مناقصه

الف ـ فرایند مناقصه در تمام مراحل حسب مورد باید مستندسازی شود این مراحل عبارتند از:

  1. مستندسازی جلسات مناقصه.
  2. ـمستندسازی پیش از فراخوان.
  3. مستندسازی فراخوان.
  4. مستندسازی ارزیابی شکلی پیشنهادها.
  5. مستندسازی ارزیابی کیفی مناقصه‌گران.
  6. مستندسازی گشایش پیشنهادها و تعیین برنده مناقصه در یکی از انواع زیر:6ـ1ـ مناقصات یک مرحله‌ای.6ـ2ـ مناقصات دو مرحله‌ای، شامل:6ـ2ـ1ـ مرحله ارزیابی فنی ـ بازرگانی پیشنهادها.6ـ2ـ2ـ مرحله ارزیابی مالی پیشنهادها.
  7. مستندسازی پس از تعیین برنده مناقصه.
  8. مستندسازی دوره اجرای موضوع مناقصه.

ب ـ پیاده‌سازی نظام مستندهای مناقصات طی ترتیبات زیر انجام می‌شود:

  1. مستندسازی مکتوب: شامل تهیه مستندهای لازم به صورت مکتوب و بایگانی آنها در پرونده‌های مستقل و منظم که از تاریخ ابلاغ این آیین‌نامه باید اجرا شود.
  2. مستنـدسازی الکترونیکی: شـامـل ثبت نشـانی الکترونیکـی در پایگاه ملـی اطلاع‌رسانی مناقصات، ارسال و ثبت اطلاعات مناقصات در بانک اطلاعات مناقصات می‌باشد.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاع‌رسانی مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/executive-regulations-of-the-tender-documentation-and-information-system/” button_color=”#b108b4″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *