• ماده 19

– تهیه و تحویل پیشنهادها

الف- رعایت مقررات زیر در تهیه و تکمیل پیشنهاد‌ها ضروری است:

  1. پیشنهاد‌ها در مهلت مقرر در «درخواست پیشنهاد» تحویل شوند؛
  2. اطلاعات صحیح و کامل باشد؛
  3. اطلاعات مربوط به گواهی‌نامه‌های صلاحیت، حسب مورد، ارائه شود؛
  4. اسناد و مدارک درخواست شده پیوست شود؛
  5. تمامی صفحات اسناد توسط اشخاص مجاز، امضاء و مهر شود.

ب- مشاوران نمی‌توانند بیش از یک پیشنهاد (فنی و مالی) تسلیم کنند، مگر آن‌که در اسناد «درخواست پیشنهاد» نحوه دیگری پیش‌بینی شده باشد.

پ- مشاوران پیشنهادهای فنی و مالی خود را باید در پاکت‌های جداگانه و لاک و مهر شده و در لفاف مناسب با ذکر نام مشاور، موضوع و تاریخ ارسال روی پاکت، قرار دهند.

ت- کارفرما موظف است در مهلت مقرر، همه پیشنهادهای ارائه شده توسط مشاوران را پس از دریافت، ثبت و تا جلسه بازگشایی از آن‌ها صیانت کند.

ث- هر گونه تسلیم، تحویل، اصلاح، جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد، باید به صورت قابل گواهی و در مهلت و مکان مقرر در اسناد «درخواست پیشنهاد» (RFP) انجام شود.

 

[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87/” button_color=”#004ca3″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *