• ماده14

ـ مستندسازی تجدید یا لغو مناقصه

الف ـ در صورت تجدید یا لغو مناقصه لازم است که صورتجلسه‌ای با رعایت ماده (5) این آیین‌نامه، تنظیم و علت تجدید یا لغو مناقصه در آن تعیین شود.

ب ـ مستندهای مربوط به تجدید مناقصه به دلیل بالا بودن قیمت (موضوع جزء « 5» بند « الف» ماده « 24» قانون)، طی ترتیبات زیر تهیه و تنظیم می‌شود:

  1. مستندسازی ارجاع موضوع به کمیته فنی ـ بازرگانی طبق تبصـره جزء (4) بند « الف» ماده (10) این آیین‌نامه.
  2. گزارش بررسی مبانی قیمت و ارتباط آن با توجیه اقتصادی طرح از سوی کمیته فنی ـ بازرگانی.
  3. تهیه صورتجلسه تصویب گزارش توسط کمیسیون مناقصه.
  4. نامه ابلاغ تجدید یا لغو مناقصه به تمام مناقصه‌گرانی که در مناقصه شرکت کرده‌اند، به روشی قابل تصدیق (طبق ماده «22» قانون).
  5. بایگانی مستندها در دستگاه مناقصه‌گزار طبق جزء(1) بند «ب» ماده (3) این آیین‌نامه.
  6. ارسال مستندات به بانک اطلاعات مناقصات.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاع‌رسانی مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/executive-regulations-of-the-tender-documentation-and-information-system/” button_color=”#b108b4″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *