-
ماده13
ـ مستندسازی پس از تعیین برنده مناقصه
الف ـ مستندهای پس از تعیین برنده مناقصه شامل موارد زیر است:
- اعلام قبولی پیشنهاد.
- اسناد تضمین انجام تعهدات، حسب مورد.
- اسناد تضمین پیش پرداخت، حسب مورد.
- اسناد قراردادی.
ب ـ موارد مذکور در بند « الف» بلافاصله پس از مبادله قرارداد و قبل از پایان مدت اعتبار پیشنهادها، باید مستند و در دستگاه مناقصهگزار طبق جزء(1) بند «ب» ماده (3) بایگانی شوند.
پ ـ اطلاعات زیر پس از مبادله قرارداد و قبل از پایان مدت اعتبار پیشنهادها، باید به بانک اطلاعات مناقصات ارسال شوند:
- نام برنده یا برندگان مناقصه.
- نام طرف قرارداد.
تبصره ـ در صورتی که طرف قرارداد برنده اول مناقصه نباشد، دلایل رد برنده اول باید اعلام شود.
- مبلغ و نوع تضمین ارائه شده از سوی طرف قرارداد.
- اطلاعات اصلی قرارداد شامل شماره قرارداد، مبلغ و مدت قرارداد، محل انعقاد و اجرای قرارداد و نام و سمت امضاکنندگان.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آییننامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاعرسانی مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/executive-regulations-of-the-tender-documentation-and-information-system/” button_color=”#b108b4″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]