• ماده 23

– مستندسازی و اطلاع رسانی

 الف – دولت موظف است ظرف مدت یک سال بانک اطلاعات و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات را ایجاد و اطلاعات و اسناد زیر را ثبت و نگهداری کند:

  1.      فراخوان مناقصه
  2.      نام و مشخصات اعضای کمیسیون، مناقصه‌گران و حاضران در جلسات مناقصات
  3.      خلاصه اسناد مناقصه
  4.      روش و مراحل ارزیابی کیفی مناقصه گران و نتایج ارزیابی آنها
  5.      صورتجلسات و نتایج ارزیابیها
  6.      نام، مشخصات و نحوه انتخاب برنده یا برندگان مناقصه

ب – مناقصه‌گزار موظف است اطلاعات موضوع بند الف این ماده و نیز همه اسناد مناقصه را به نحوی مطمئن بایگانی و نگهداری و نسخه‌ای از آن را برای بانک اطلاعات مناقصات ارسال‌ کند.

ج – اطلاعات کلیه معاملات اعم از مناقصه و ترک مناقصه – جز آن دسته از معاملاتی که به تشخیص هیأت وزیران باید مستور بماند – باید از طریق شبکه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات در اختیار عموم قرار‌گیرد.

د – حداکثر شش ماه پس از تصویب این قانون، آئین نامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاع‌رسانی مناقصات از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد‌رسید.

[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل قانون برگزاری مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/laws/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%82%d8%b5%d8%a7%d8%aa/” button_color=”#5c7ef5″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *