-
ماده 13
– هر کدام از دستگاههای مشمول این آییننامه موظفند طی حکمی یکی از معاونان دستگاه را که مسؤول اجرای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، موضوع تصویبنامه شماره 21619ت26394هـ مورخ 1/6/1381 میباشد مسؤول پیگیری، نظارت و اجرای این آییننامه نمایند و گزارشهای مربوط را هر شش ماه یک بار به سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور ارایه دهند. سازمان یادشده پس از جمعبندی، گزارش دستگاههای اجرایی را تهیه و به رئیسجمهور و شورایعالی اداری تقدیم میکند.
تبصره 1- به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدهای ذیربط در هر دستگاه اجرایی، رفع موانع و مشکلات اجرایی، دریافت گزارشات و پیگیری مستمر اجرایی این آییننامه، کارگروهی با مسؤولیت معاون دستگاه اجرایی موضوع ماده (13) این آییننامه و با عضویت مسؤول واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات (دبیر کارگروه)، مسؤول واحد بهبود سیستمها و روشهای اداری، مسؤول واحد حراست، مسؤول هماهنگی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری یا رئیس هیأت بدوی (در صورت تشکیل هیأت) و یکی از بازرسان تشکیل میگردد.
تبصره 2- واحدهای حراست موظفند که نتایج بازرسیها و اقدامات قانونی خود را در خصوص این تصویبنامه به کارگروه یادشده ارایه نمایند.