-
ماده 19
– تهیه و تحویل پیشنهادها
الف- رعایت مقررات زیر در تهیه و تکمیل پیشنهادها ضروری است:
- پیشنهادها در مهلت مقرر در «درخواست پیشنهاد» تحویل شوند؛
- اطلاعات صحیح و کامل باشد؛
- اطلاعات مربوط به گواهینامههای صلاحیت، حسب مورد، ارائه شود؛
- اسناد و مدارک درخواست شده پیوست شود؛
- تمامی صفحات اسناد توسط اشخاص مجاز، امضاء و مهر شود.
ب- مشاوران نمیتوانند بیش از یک پیشنهاد (فنی و مالی) تسلیم کنند، مگر آنکه در اسناد «درخواست پیشنهاد» نحوه دیگری پیشبینی شده باشد.
پ- مشاوران پیشنهادهای فنی و مالی خود را باید در پاکتهای جداگانه و لاک و مهر شده و در لفاف مناسب با ذکر نام مشاور، موضوع و تاریخ ارسال روی پاکت، قرار دهند.
ت- کارفرما موظف است در مهلت مقرر، همه پیشنهادهای ارائه شده توسط مشاوران را پس از دریافت، ثبت و تا جلسه بازگشایی از آنها صیانت کند.
ث- هر گونه تسلیم، تحویل، اصلاح، جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد، باید به صورت قابل گواهی و در مهلت و مکان مقرر در اسناد «درخواست پیشنهاد» (RFP) انجام شود.