-
ماده 1
– هدف و کاربرد
الف- هدف: در اجرای بند «هـ» ماده (29) قانون برگزاری مناقصات، ضوابط، موازین و معیارهای خرید خدمات مشاوره به منظور تحقق موارد زیر تعیین میشوند:
- انتخاب مشاوران صلاحیتدار و توانمند؛
- ایجاد محیط رقابت کیفی برای توسعه خدمات مشاوره؛
- تضمین کیفیت خدمات مشاوره.
ب- کاربرد: تمام دستگاههای موضوع بند (ب) ماده (1) قانون برگزاری مناقصات، باید مقررات این آییننامه را برای خرید خدمات مشاوره در معاملات بزرگ رعایت کنند. خرید خدمات مشاوره در معاملات کوچک و متوسط بر اساس ماده (24) این آییننامه خواهد بود