• ماده 11

– مستندسازی و اطلاع‌رسانی

الف- کارفرما موظف است فرآیند انتخاب مشاوران را مستندسازی کند.

ب- مستندهای فرآیند انتخاب مشاوران شامل موارد زیر است:

  1. فراخوان مشاوره؛
  2. فهرست بلند مشاوران (نام مشاور منتخب در روش تک گزینه‌ای)؛
  3. استعلام ارزیابی کیفی بجز روش تک گزینه‌ای؛
  4. گزارش ارزیابی کیفی مشاوران بجز روش تک گزینه‌ای؛
  5. اسناد «درخواست پیشنهاد» (موضوع ماده (18))؛
  6. صورت‌جلسه پایانی طبق ماده (23)؛
  7. خلاصه قرارداد که شامل موضوع، شماره، تاریخ، مبلغ، مدت، نام مشاور و اهم خدمات است؛
  8.  اسناد و مدارک اخذ شده از مشاوران در طول فرآیند خرید خدمات مشاوره؛
  9. اسناد قراردادی که شامل قرارداد، ضمایم و ملحقات آن است.

پ- کارفرما باید تمامی مراحل خرید خدمات مشاوره را به صورت مکتوب مستندسازی نموده و مستندهای متناظر با اجزای (1) تا (7) بند (ب) این ماده را از طریق بانک اطلاعات و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات منتشر کند.

تبصره 1- کارفرما به تشخیص خود می‌تواند مدارک و مستندات استعلام از مشاوران برای ارزیابی کیفی را در چارچوب مشخص، فقط به صورت الکترونیکی (بدون نسخه کاغذی) اخذ نماید.

تبصره 2- در صورت لغو فرآیند خرید خدمات مشاوره، کارفرما باید اعلامیه و خلاصه ادله مربوط را در بانک اطلاعات و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات، منتشر نماید.

تبصره 3- در پایان فرآیند خرید خدمات مشاوره، باید پاکت‌های مالی ناگشوده به ارسال کنندگان پیشنهاد مسترد و رسید دریافت گردد و رسید دریافت شده، به صورت مکتوب مستند و بایگانی شود.

ت- معاونت فهرست مشاوران صلاحیت‌دار را با ذکر رشته و زمینه تخصصی، پایه صلاحیت و نتایج ارزشیابی دوره‌ای، در بانک اطلاعات و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات منتشر می‌نماید.

ث- مهلت اطلاع‌رسانی در بانک اطلاعات و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات، برای هر یک اجزای (1) تا (7) بند (ب) و تبصره (2) بند (پ) این ماده، در دستورالعمل  معاونت تعیین می‌شود.

[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87/” button_color=”#004ca3″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *