• ماده 7

– در آگهی مناقصه باید نکات زیر ذکر شود:

  1.  نوع و مقدار کالا و یا کار با ذکر مشخصات.
  2.  مدت و محل و نحوه تحویل کالا یا انجام کار و ترتیب عمل و میزان خسارت  در مواردی که طرف معامله در تحویل کالا یا انجام کار کلاً یا ‌بعضاً تأخیر نماید.
  3.  تصریح این‌که بهای پیشنهادی باید به مبلغ مشخص یا بر اساس درصد کسر یا اضافه نسبت به واحد بهای اعلام شده تعیین و در پاکت لاک و‌ مهر شده تسلیم شود.
  4.  مدت قبول پیشنهادها.
  5. محل تسلیم پیشنهادها.
  6.  میزان سپرده شرکت در مناقصه به‌طور مقطوع که باید به صورت نقد به حساب سپرده دستگاه مناقصه‌گزار در بانک تحویل و رسید آن به‌ ضمیمه پیشنهاد تسلیم شود.
  7.  میزان تضمین حسن انجام معامله و ترتیب دریافت و استرداد آن. ‌در صورتی که موضوع معامله کالا باشد ممکن است به میزان تضمین حسن انجام معامله از کالای مورد معامله دریافت شود و در این صورت باید ‌موضوع در آگهی قید گردد.
  8.  حداکثر مدتی که برای بررسی پیشنهاد‌ها و تشخیص حائز حداقل و ابلاغ به برنده مناقصه ضرورت دارد.
  9.  روز و ساعت و محل قرائت پیشنهاد‌ها و همچنین مجاز بودن حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان آن‌ها در کمیسیون مناقصه.
  10.  میزان پیش‌پرداخت در صورتی که به تشخیص دستگاه مناقصه‌گزار پرداخت آن به برنده مناقصه لازم باشد و ترتیب پرداخت و واریز آن.
  11.  محل توزیع یا فروش نقشه‌ها و برگ شرایط و مشخصات در صورت لزوم.
  12.  محل توزیع نمونه‌های ضمانت‌نامه و قرارداد اگر تهیه آن لازم باشد که در این صورت ضمانت‌نامه عیناً مطابق نمونه باید تنظیم و نمونه‌ قرارداد نیز با قید این‌که مورد قبول است باید امضاء و ضمیمه پیشنهاد شود.
  13. تصریح این نکته که شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول اختیارات و تکالیف دستگاه مناقصه‌گزار موضوع ماده 10 این آیین‌نامه ‌می‌باشد.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه معاملات دولتی” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa%db%8c/” button_color=”#ed9bd5″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *