• ماده 21

ـ تهیه و تحویل پیشنهادها

الف ـ رعایت مقررات زیر در تهیه و تکمیل پیشنهادها ضروری است:

  1. پیشنهادها در مهلت مقرر در درخواست پیشنهاد تحویل شوند،
  2. اطلاعات صحیح و کامل باشد،
  3. اطلاعات مربوط به گواهینامه‌های صلاحیت، حسب مورد، ارائه شود،
  4. اسناد و مدارک درخواست شده پیوست شود،
  5. اسناد توسط اشخاص مجاز امضاء و مهر شود.

ب ـ مشاوران نمی‌توانند بیش از یک پیشنهاد (فنی و مالی) تسلیم کنند، مگر آنکه در اسناد درخواست پیشنهاد نحوه دیگری پیش‌بینی شده باشد.

پ ـ مشاوران پیشنهادهای فنی و مالی خود را باید در پاکتهای جداگانه و لاک و مهر شده و در لفاف مناسب قرار دهند.

ت ـ کارفرما موظف است در مهلت مقرر، همه پیشنهادهای ارائه شده توسط مشاوران را پس از دریافت، ثبت و تا جلسه بازگشایی از آنها صیانت کند.

ث ـ هرگونه تسلیم، تحویل، اصلاح، جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد باید به صورت قابل گواهی و در مهلت و مکان مقرر در اسناد درخواست پیشنهاد (RFP) انجام شود.

[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه بند « هـ» ماده (29) قانون برگزاری مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%80-%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87-29-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86/” button_color=”#02b108″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *