• ماده3

ـ مسئولیتها و نقشها

الف ـ مسئولیتهای کارفرما در خرید خدمات مشاوره می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. 1ـ اجرای تمهیدات خرید خدمات مشاوره (موضوع ماده «4» این آیین‌نامه),
  2. 2ـ تصمیم گیری درباره تجدید فرآیند خرید خدمات مشاوره,
  3. 3ـ مستندسازی و اطلاع رسانی خرید خدمات مشاوره,
  4. 4ـ انجام تمام مراحل خرید خدمات مشاوره ساده,
  5. 5 ـ انعقاد قرارداد مشاوره.

مسئولیتهای هیئت انتخاب مشاور در فرآیند خرید خدمات مشاوره می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. بررسی کفایت و تأیید گزارش شناخت
  2. ارزیابی کیفی مشاوران و تهیه فهرست کوتاه, شامل:2ـ1ـ تأیید مفاد استعلام ارزیابی کیفی (RFQ)2ـ2ـ تعیین معیارهای ارزیابی کیفی و وزن آنها2ـ3ـ امتیازدهی و ارزیابی کیفی مشاوران2ـ4ـ تهیه فهرست کوتاه و صورتجلسه ارزیابی کیفی
  3. تأیید مفاد درخواست پیشنهاد (RFP)
  4. ارزیابی فنی پیشنهادها
  5. گشایش پاکتهای فنی و قیمت
  6. ارزیابی مالی پیشنهادها و تعیین مشاور منتخب
  7. تصویب شرایط انحصار

تبصره ـ در صورتی که از خدمات مدیر طرح استفاده شود, می‌توان مسئولیتهای جزء «3» بند « الف» و ردیفهای 2ـ1 تا 2ـ4 جزء «2» بند « ب» را به مدیر طرح واگذار کرد.

پ ـ مسئولیتهای سازمان در خرید خدمات مشاوره عبارتند از:

  1. تهیه و ارایه فهرست مشاوران صلاحیتدار با ذکر رشته, زمینه تخصصی و پایه صلاحیت,
  2. تهیـه و ارایه فهرسـت بلـند مشاوران صلاحیـتدار برای مـناقصات مـحدود در رشته‌های مشخص شده.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=” متن کامل آیین‌نامه بند « هـ» ماده (29) قانون برگزاری مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%80-%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87-29-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1/” button_color=”#02b108″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *