-
ماده14
ـ مستندسازی تجدید یا لغو مناقصه
الف ـ در صورت تجدید یا لغو مناقصه لازم است که صورتجلسهای با رعایت ماده (5) این آییننامه، تنظیم و علت تجدید یا لغو مناقصه در آن تعیین شود.
ب ـ مستندهای مربوط به تجدید مناقصه به دلیل بالا بودن قیمت (موضوع جزء « 5» بند « الف» ماده « 24» قانون)، طی ترتیبات زیر تهیه و تنظیم میشود:
- مستندسازی ارجاع موضوع به کمیته فنی ـ بازرگانی طبق تبصـره جزء (4) بند « الف» ماده (10) این آییننامه.
- گزارش بررسی مبانی قیمت و ارتباط آن با توجیه اقتصادی طرح از سوی کمیته فنی ـ بازرگانی.
- تهیه صورتجلسه تصویب گزارش توسط کمیسیون مناقصه.
- نامه ابلاغ تجدید یا لغو مناقصه به تمام مناقصهگرانی که در مناقصه شرکت کردهاند، به روشی قابل تصدیق (طبق ماده «22» قانون).
- بایگانی مستندها در دستگاه مناقصهگزار طبق جزء(1) بند «ب» ماده (3) این آییننامه.
- ارسال مستندات به بانک اطلاعات مناقصات.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آییننامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاعرسانی مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/executive-regulations-of-the-tender-documentation-and-information-system/” button_color=”#b108b4″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]