-
ماده10
ـ مستندسازی گشایش پیشنهادها در مناقصات یک مرحلهای
الف ـ مستندهای مربوط به گشایش پیشنهادها در مناقصات یک مرحلهای شامل موارد زیر است:
- صورتجلسه گشایش پاکتهای مناقصه، طبق ماده(5) این آییننامه با ذکر نوع مناقصه (عمومی یا محدود).
- مستندهای ارزیابی کیفی مناقصهگران در مناقصات یک مرحلهای محدود.
- مستندهای ارزیابی شکلی پیشنهادها طبق ماده (8) این آییننامه.
- نتایج ارزیابی مالی شامل:4ـ1ـ نام و امضای اعضای کمیسیون مناقصه.4ـ2ـ مشخصات تضمینهای شرکت در مناقصه.4ـ3ـ قیمتهای پیشنهادی مناقصهگران.4ـ4ـ نام و عنوان و قیمت پیشنهادی برنده اول مناقصه.4ـ 5 ـ نام و عنوان و قیمت پیشنهادی برنده دوم مناقصه، در صورتی که تفاوت قیمت پیشنهادی وی با برنده اول کمتر از مبلغ تضمین شرکت در مناقصه باشد (موضوع بند « الف» ماده «20» قانون).تبصره ـ در صورتی که به تشخیص کمیسیون مناقصات حداقل قیمت پیشنهادی غیرمتعارف یا در صورت وجود برآورد اولیه، بیش از ده درصد از برآورد اولیه کمتر یا بیشتر باشد، لازم است که کمیسیون، مهلت بررسی و محل و زمان اعلام نظر کمیته فنی ـ بازرگانی را برای تعیین صحت مبانی قیمت، توجیهپذیری آن (موضوع جزء «5» بند « الف» ماده «24» قانون) یا قابل اجرا بودن مبلغ پیشنهادی در صورتجلسه گشایش پاکتهای مناقصه ثبت کند. نتایج بررسی در جلسه دوم مطابق مقررات بند « الف» این ماده باید مستندسازی شود.
- سایر مواردی که به تشخیص کمیسیون مناقصه برای درج در صورتجلسه ضرورت داشته باشد.
ب ـ تمام مستندهای موضوع بند « الف» این ماده باید در دستگاه مناقصهگزار، طبق جزء «1» بند « الف» ماده (3) این آییننامه بایگانی شوند.
پ ـ مستندهای موضوع جزءهای (2) تا (5) بند « الف» باید به بانک اطلاعات مناقصات ارسال شوند.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آییننامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاعرسانی مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/executive-regulations-of-the-tender-documentation-and-information-system/” button_color=”#b108b4″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]