• ماده6

ـ مستندسازی پیش از فراخوان

الف ـ مستندهای پیش از فراخوان به شرح زیر می‌باشد:

  1. شرح موضوع مناقصه.
  2. معرفی ارکان مناقصه.
  3. تعیین نوع مناقصه (عمومی یا محدود و یک مرحله‌ای یا دو مرحله‌ای).
  4. مستندهای تأمین منابع مالی که در آن اطلاعات زیر باید درج شود:4ـ 1ـ روش تأمین منابع مالی.4ـ2ـ  محل تأمین اعتبار و نحوه ضمان تأخیر تعهدات برای انجام معامله.4ـ3ـ  برآورد کلی موضوع مناقصه، حسب مورد.
  5. برنامه زمانی مناقصه (موضوع بند« ی» ماده «2» قانون).
  6. متن فراخوان و نحوه اطلاع‌رسانی آن.
  7. خلاصه اسناد مناقصه (موضوع جزء «3» بند « الف» ماده «23» قانون و ماده «4» این آیین‌نامه).
  8. اسناد مناقصه (موضوع بند «ب» ماده «14» قانون).

ب ـ پیش از انتشار فراخوان به دعوت دستگاه مناقصه‌گزار، جلسه کمیسیون مناقصه تشکیل می‌شود و موارد موضوع بند « الف» را تصویب و صورتجلسه پیش ازفراخوان را به انضمام موارد مذکور درجزءهای(1) تا (7) بند « الف» تنظیم می‌کند و جهت بایگانی به رئیس دستگاه مناقصه گزار یا نماینده وی تحویل می‌دهد.

پ ـ یک نسخه از صورتجلسه موضوع بند « ب» در بانک اطلاعات مناقصات ثبت می‌شود.

[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاع‌رسانی مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/executive-regulations-of-the-tender-documentation-and-information-system/” button_color=”#b108b4″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *