-
ماده 26
ـ ارزیابی مشتریان قبلی
الف ـ برای تعیین امتیاز ارزیابی مشتریان قبلی از کالای مورد نظر، اخذ اطلاعات مربوط به نشانی مشتریان عمده، موضوع و مبلغ قراردادها از طریق استعلام ارزیابی لازم است.
تبصره ـ ارزیابی مشتریان قبلی از طریق خود اظهاری و ارائه مدارک لازم و با تشخیص و مسئولیت مناقصهگزار قابل پذیرش میباشد.
ب ـ امتیاز ارزیابی مشتریان قبلی با توجه به مواردی نظیر کیفیت کالا، عملکرد در دوره بهرهبرداری، کیفیت خدمات پشتیبانی و انجام بموقع تعهدات تعیین میشود.
پ ـ میانگین امتیاز ارزیابی مشتریان قبلی در حداکثر پنج سال گذشته، ملاک تعیین امتیاز یاد شده خواهد بود.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آییننامه اجرایی بند « ج» ماده (12) قانون برگزاری مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/executive-regulations-of-the-law-on-holding-tenders/” button_color=”#eba837″ uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]