-
ماده 12
– تحویل اتومبیلهای دولتی فروخته شده به خریداران پس از دریافت کلیه بها با رعایت موارد زیر امکانپذیر خواهد بود:
الف- دستگاه اجرایی مزایدهگزار مکلف است پس از تعیین برنده یا برندگان مزایده حسب مورد با هماهنگی وزارت یا سازمان نسبت به فک پلاک اتومبیلهای مورد مزایده اقدام نماید.
ب- دستگاه اجرایی مزایدهگزار مکلف است صورتجلسه اتومبیلهای فروخته شده حاوی مشخصات کامل کلیه اتومبیلها و قیمت فروش هر یک از آنها و همچنین مشخصات خریدار یا خریداران را به انضمام یک نسخه از نظریه کارشناس رسمی دادگستری، آگهی مزایده و سایر مدارک فروش را حسب مورد مستقیماً به وزارت یا سازمان ارسال نماید.
ج- حسب مورد وزارت یا سازمان مطابق قوانین و مقررات نسبت به صدور سند فروش اتومبیلهای فروخته شده اقدام و تحویل دستگاه مزایدهگزار مینماید. دستگاههای اجرایی مکلفند قبل از صدور سند فروش از تحویل اتومبیل به خریدار خودداری نمایند و ملاک تحویل، سند فروش صادره از سوی وزارت یا سازمان خواهد بود در غیر این صورت مسؤولیتهای قانونی ناشی از عدم رعایت این امر بر عهده دستگاه اجرایی خواهد بود.
تبصره- دستگاههای اجرایی مزایدهگزار مکلفند صورتحساب فرستاده اتومبیلهای فروخته شده را ضمیمه اسناد فروش نموده و حسب مورد به وزارت یا سازمان جهت حذف اتومبیلها از سیستم اموالی ارسال نمایند.