-
ماده 7
– کلیه اسناد هزینههایی که با رعایت مفاد این آییننامه انجام شده باشد باید مشتمل بر مدارک زیر بوده و با امضای مشترک رئیس و ذیحساب مؤسسه یا نهاد عمومی غیردولتی یا افراد مجاز از طرف آنها قابل احتساب به هزینه قطعی خواهد بود.
الف- در مورد خریدهای داخلی، فاکتور خرید یا صورتمجلس خرید و رسید انبار یا صورتمجلس تحویل کالا.
ب- در مورد خریدهای خارجی، اعلامیه بانک و صورت حساب فروشنده، مدارک ترخیص کالا از گمرک و رسید انبار یا صورتمجلس تحویل کالا. در مورد خریدهای خارجی که مبلغ آن از مبلغ نصاب معاملات جزئی تجاوز نکند، وجود اعلامیه بانک الزامی نیست.
ج- در مورد پرداخت حقوق و دستمزد و مزایا و هر نوع پرداخت پرسنلی دیگر، گواهی انجام کار از طرف مقامات مجاز و امضای گیرنده وجه یا گواهی بانک دایر بر واریز وجه حساب بانکی ذی نفع.
د- در مورد کارهایی که به پیمانکار محول میشود قرارداد مربوط و تأییدیه تحویل کالا و یا انجام موضوع قرارداد توسط رئیس مؤسسه یا نهاد عمومی غیردولتی یا فرد مجاز از طرف او.