• ماده ‌3

– شاکی باید شکایت خود را در قالب کاربرگ‌های موضوع دستورالعمل‌های ابلاغی معاونت، حداقل به همراه یکی از اسناد زیر ارائه نماید تا از طرف دبیرخانه قابل دریافت باشد:

 

  1.  کلیه اوراق و اسنادی که در مقام دفاع و دعوی، قابلیت استناد دارد از قبیل: فراخوان، اسناد مناقصه، اسناد ارزیابی، مکاتبات مناقصه‌گزار، صورت‌جلسات و نظایر آن.
  2.  اطلاعات و اسناد ثبت شده در پایگاه و اسناد الکترونیکی نظیر دورنگار، رایانامه، تلگرام و نظایر آن که قابلیت تصدیق داشته باشد.

 

تبصره- مدارک تکمیلی از جمله مدارک زیر پس از دریافت شکایت توسط هیأت، قابل بررسی است:

 

  1. اقرار  مناقصه‌گزار و یا نمایندگان آن‌ها.
  2. شهادت شهود که از نظر هیأت قابل قبول باشد.
  3. انصراف مکتوب شاکی از شکایت.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه اجرایی قانون اساسنامه هیأت رسیدگی به شکایات مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%db%8c%d8%a3%d8%aa/#%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87_5″ button_color=”#618aff” uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *