- ماده 3
– شاکی باید شکایت خود را در قالب کاربرگهای موضوع دستورالعملهای ابلاغی معاونت، حداقل به همراه یکی از اسناد زیر ارائه نماید تا از طرف دبیرخانه قابل دریافت باشد:
- کلیه اوراق و اسنادی که در مقام دفاع و دعوی، قابلیت استناد دارد از قبیل: فراخوان، اسناد مناقصه، اسناد ارزیابی، مکاتبات مناقصهگزار، صورتجلسات و نظایر آن.
- اطلاعات و اسناد ثبت شده در پایگاه و اسناد الکترونیکی نظیر دورنگار، رایانامه، تلگرام و نظایر آن که قابلیت تصدیق داشته باشد.
تبصره- مدارک تکمیلی از جمله مدارک زیر پس از دریافت شکایت توسط هیأت، قابل بررسی است:
- اقرار مناقصهگزار و یا نمایندگان آنها.
- شهادت شهود که از نظر هیأت قابل قبول باشد.
- انصراف مکتوب شاکی از شکایت.