• ماده ‌7

وظایف دبیرخانه هیأت مرکزی و استانی به شرح زیر است:

 

  1. ثبت شکایت پس از ارائه آن (تسلیم شکایت).
  2. دریافت شکایت.
  3. اعلام عدم صلاحیت هیأت برای رسیدگی به شکایت در چارچوب ابلاغی هیأت.
  4. ارجاع شکایت به کارشناس یا هیأت کارشناسی برای بررسی اولیه شکایت.
  5.  جمع‌آوری و تکمیل اسناد و مستندات برای ارائه به هیأت.
  6. دعوت از اعضای هیأت و تشکیل جلسات آن در زمان و مکان مقرر.
  7. اعلام و ابلاغ رأی هیأت.
  8. مستندسازی شکایات و آرای صادره توسط هیأت.
  9. انجام مکاتبات ضروری و امور دبیرخانه‌ای.
  10. دریافت و ارائه انصراف شکایت شاکی به هیأت.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه اجرایی قانون اساسنامه هیأت رسیدگی به شکایات مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%db%8c%d8%a3%d8%aa/#%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87_5″ button_color=”#618aff” uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *