• ماده 5

به منظور رسیدگی به شکایات، معاونت ظرف سه ماه پس از ابلاغ این آیین‌نامه موظف است به شرح زیر اقدام نماید:

 

  1. تشکیل دبیرخانه هیأت مرکزی و تعیین دبیر آن و انجام سازوکار لازم برای اجرایی شدن آیین‌نامه.
  2. تهیه و ابلاغ دستورالعمل‌ها، راهنما‌ها و کاربرگ‌های لازم از جمله چارچوب، مشخصات و اسناد لازم.
  3. ارائه‌ راهکارهای اجرایی و تبیین قانون، اساسنامه و آیین‌نامه‌های آن‌ها و پاسخ‌گویی به ابهامات و سؤالات دستگاه‌های مناقصه‌گزار.
  4. اعلام ‌نظر در خصوص شمول یا عدم شمول قانون و اساسنامه بر اشخاص و ماهیت مناقصات از نظر ملی‌، استانی و یا ملی مستقر در استان.
  5. تعیین اشخاص دارای صلاحیت و صاحب‌نظر و حق‌الزحمه‌های لازم به منظور اخذ نظر مشورتی و رسیدگی به شکایات.
  6. فراهم نمودن سازوکار لازم در دستگاه‌های مناقصه‌گزار برای اطلاع‌رسانی و آموزش اساسنامه، قانون و آیین‌نامه‌های اجرایی مرتبط به منظور یکسان‌سازی رویه‌ها.
[ucaddon_uc_white_icon_button text=”متن کامل آیین‌نامه اجرایی قانون اساسنامه هیأت رسیدگی به شکایات مناقصات” icon=”fa fa-book” link=”https://oqod.ir/regulations/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%db%8c%d8%a3%d8%aa/#%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87_5″ button_color=”#618aff” uc_init_settings=”” uc_fonts_data=”JTdCJTdE”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *