-
ماده 4
– تمهیدات خرید خدمات مشاوره
الف- کارفرما قبل از شروع فرآیند خرید خدمات مشاوره، باید اقدامهای زیر را انجام دهد:
- تهیه گزارش شناخت (موضوع ماده (5))؛
- تهیه شرح کلی خدمات (موضوع ماده (6))؛
- تهیه برنامه زمانی خرید خدمات مشاوره؛
- برآورد حقالزحمه خدمات مشاوره؛
- تعیین روش انتخاب مشاوران (موضوع ماده (16))؛
- تهیه مفاد فراخوان مشاوره، حسب مورد (موضوع بند (ب) ماده (7))؛
- تعیین هیأت انتخاب مشاور (حسب روش خرید خدمات مشاوره)؛
- تهیه معیارها و استعلام ارزیابی کیفی مشاوران، حسب مورد (موضوع ماده (13))؛
- تهیه اسناد «درخواست پیشنهاد» (موضوع ماده (18)).
ب- کارفرما باید قبل از شروع فرآیند انتخاب مشاور، نسبت به تهیه مقدمات لازم برای اجرای تعهدات مشاور مانند مستندسازی مطالعات، نقشهها و مدارک مربوط به مراحل قبلی اقدام و از تأمین منابع مالی کار اطمینان حاصل کند.